مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 07:562018-08-20اقتصادي

مردم در انتظار اقدام روحانی/ دولت درگیر تناقض حرف و عمل


در حالی که مردم و به خصوص فعالان اقتصادی کشور در انتظار اقدام دولت برای برون رفت از وضع موجود هستند، به نظر می رسد عملکرد اقتصادی دولت دچار نوعی سردرگمی و تناقض است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با توجه به آنچه در اقتصاد کشور در حال جریان است به نظر می رسد دولت سیاست واحدی که آن را جلو برده و بتواند پاسخگوی پیامدهای آن باشد نداشته و خود را به آمد و شد حوادث سپرده است، حوادثی که خود مبدع آن بوده و با گذر زمان اسیر عوارض این رخدادها می شود.

در حالی که دولت در سیاست های گذشته و امروز ارزی کشور نقش اصلی را داشته است آقای جهانگیری از تلف شدن ده ها میلیارد دلار سخن می گوید بی آنکه پاسخ دهد در این میان مسئولین کجا بوده اند، از سوی دیگر درخواست وی برای برخورد با فساد به صراحت با اظهارات رییس جمهور و وزیر اطلاعات که می گویند اقتصاد جای بگیر و ببند نیست منافات دارد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور که از او به عنوان مبدع دلار 4200 تومانی یا همان دلار جهانگیری یاد می شود بعدازظهر شنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا در جمع اعضای تحریریه این خبرگزاری به نکاتی چند اشاره کرد، نخست آنکه او از برخورد بدون مسامحه و خط قرمز با فساد سخن گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در انتظار اقدام روحانی/ دولت درگیر تناقض حرف و عمل

مردم در انتظار اقدام روحانی/ دولت درگیر تناقض حرف و عمل