مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 07:502018-08-20اقتصادي

برندسازی طرح و نقشه، فرش اردبیل را جهانی می کند


برندسازی در حوزه طرح و نقشه در تولید فرش این محصول دیرین استان اردبیل را متحول و درسطح جهانی و بین المللی مشهور می کند.

- اسحاق رسولی در گفت وگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: ما با هدف توسعه بازار صادرات فرش در زمینه طرح و نقشه های جدید بافندگان را کمک می کنیم تا در حوزه بازاریابی و طرح و نقشه هنرصنعت فرش بتوانیم اهداف و برنامه های خود را تحقق بخشیم.

وی با بیان اینکه 55 هزار بافنده فرش در استان امکان تولید محصولات متنوع را دارند، خاطرنشان کرد: ما باید در حوزه بازاریابی و برندسازی طرح و نقشه بیشتر کار کنیم تا فرش اردبیل در این مقطع متحول شود.

رییس خوشه فرش اردبیل بیان کرد: ما در خوشه صنعتی درصدد مطالعه زنجیره ای هنرصنعت فرش هستیم تا با اولویت توسعه بازار و تنوع بخشی به طرح و نقشه بتوانیم به اهداف موردنظر دست یابیم.

رسولی از عامل انسانی به عنوان مهمترین عنصر تولید فرش متنوع نام برد و اضافه کرد: در تهیه مواد اولیه به ویژه پشم دباغی شده که تامین محصولات مشابه پشم خالص به این هنرصنعت لطمه وارد کرده ، تولیدکنندگان دقت لازم را انجام می دهند تا با یک آسیب شناسی در این حوزه بتوان اهداف مورد نظر را تحقق بخشید.

وی افزود: در حالی که در استان اردبیل بهترین و کیفی ترین مواد اولیه فرش تولید می شود اما گاه بافندگان ما به دلیل بالا بودن ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی طرح و نقشه، فرش اردبیل را جهانی می کند

برندسازی طرح و نقشه، فرش اردبیل را جهانی می کند