مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 01:402018-08-19اقتصادي

کاهش سفرهای خارجی دانشگاه علم و صنعت/برنامه عمرانی جدیدی نخواهیم داشت


رییس دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر اینکه محدودیت های ارزی نباید موجب کاهش سفرهای علمی اعضای هیات علمی و فرصت های مطالعاتی دانشجویان شود، گفت: - به دلیل افزایش نرخ ارز و در راستای صرفه جویی در هزینه های دانشگاهی بخشی از تبادلات علمی بین المللی به میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد و به این ترتیب بخشی از سفرهای خارجی دانشگاه حذف می شود.

دکتر علیرضا ذاکری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن بیان این مطلب به تشریح اقدامات دانشگاه علم و صنعت در راستای عمل به نامه وزیر علوم در خصوص کاهش هزینه های دانشگاه و حمایت از تولید داخل پرداخت و افزود: در حوزه فعالیت های عمرانی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ساختمان شماره دو دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت در مرحله نهایی ساخت قرار دارد و این پروژه طی یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از طرح های عمرانی این دانشگاه که به زودی به بهره برداری خواهد رسید ساختمان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علمی و صنعت است که امیدواریم این پروژه طی 6 ماه آینده به بهره برداری برسد.

رییس دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر این که هیچ طرح عمرانی جدیدی برای سال جدید در دانشگاه تعریف نشده است، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های ما در حوزه طرح های عمرانی ساخت یک مجتمع خوابگاهی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سفرهای خارجی دانشگاه علم و صنعت/برنامه عمرانی جدیدی نخواهیم داشت

کاهش سفرهای خارجی دانشگاه علم و صنعت/برنامه عمرانی جدیدی نخواهیم داشت