مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 23:362018-08-19بين الملل

درگیری در غزه را رها کنید و به فکر ماشین جنگی ایران در سوریه باشید


مقام ارشد پیشین رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای بر چالش های تل آویو در مواجهه با ایران در منطقه و لزوم تمرکز بر این موضوع اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، یک مقام پیشین امنیتی رژیم صهیونیستی با دفاع از تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به برقراری آتش بس در غزه گفت، هر عاملی که موجب بی توجهی به استحکامات نظامی ایران در سوریه شود، باید کنار گذاشته شود.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل ، یاکوف عامیدرور که بین سال های 2011 تا 2013 مشاور امنیتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود، در گفت و گو با یک ایستگاه رادیویی گفت: اسراییل یک چالش دفاعی عظیم در مواجهه با ماشین جنگی ایران در سوریه دارد.

وی گفت: اسراییل همیشه باید از خود بپرسد که آیا با اقدام های دفاعی که انجام می دهد، آزادی عمل خود در سوریه را به خطر می اندازد؟ فکر می کنم که باید همه تلاش هایمان را در سوریه متمرکز کنیم و همه چیز را کنار بگذاریم تا زمانی که در مواجهه با مشکل حضور ایران در مرز موفق شویم.

عامیدرور در ادامه گفت: شاید موفق نشویم.

من نمی دانم که چقدر طول می کشد و شاید جنگی مشکل بین ما و حزب الله صورت گیرد، بنابر این باید به منظور تمرکز بر موضع اصلی (ایران و سوریه) هر کار دیگر را به تاخیر بیاندازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری در غزه را رها کنید و به فکر ماشین جنگی ایران در سوریه باشید

درگیری در غزه را رها کنید و به فکر ماشین جنگی ایران در سوریه باشید