مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 19:552018-08-19پزشكي

حال زائران ایرانی خوب است/ 2 زائر تا کنون فوت کرده اند


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر روند ارائه خدمات درمانی و پزشکی به حجاج کشورمان را مطلوب توصیف کرد و گفت: وضعیت عمومی زائران ایرانی رضایت بخش است و مشکل خاصی ندارند.

- دکترسیدعلی مرعشی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در مکه مکرمه اظهار کرد: تاکنون 150 هزار مورد خدمات به مراجعه کنندگان در 80 مطب، 5 درمانگاه و بیمارستان مکه ارائه شده که 123 هزار مورد ویزیت بوده است.

وی بیشترین دلیل مراجعه بیماران را سرماخوردگی و مشکلات عضلانی ذکر کرد و گفت: 7 بیمار در دو بیمارستان سعودی نور و ملک فیصل و 38 بیمار در بیمارستان زائران ایرانی در مکه تا دیروز بستری بودند که حال عمومی شان خوب است.

او با بیان این که بیشتر این بیماران بدلیل عفونت های تنفسی، ناراحتی قلبی و ریوی و شکستگی بستری شدند، افزود: روند خدمات دهی به زائران در مراکز درمانی مطلوب و وضعیت عمومی زائران ایرانی رضایت بخش است و مشکل خاصی ندارند.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به این که دو درمانگاه در منا وعرفات از شنبه شب راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات به زائران است، گفت: بیمارستان صحرایی عرفات ازعصر امروز راه اندازی می شود.

وی با بیان این که با راه اندازی یک بیمارستان صحرایی و درمانگاه های 8 گانه پاسخگوی حجاج در منا خواهیم بود، افزود: در مشعر سه دستگاه آمبولانس مستقر شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال زائران ایرانی خوب است/ 2 زائر تا کنون فوت کرده اند

حال زائران ایرانی خوب است/ 2 زائر تا کنون فوت کرده اند