مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 18:502018-08-19اقتصادي

فردوسی آرام ...


با وجودی که برخی اقلام مصرفی روند افزایش قیمت به خود گرفته اند، قرار گرفتن دلار در مسیر کاهش نسبی نشان می دهد که شرایط بازارهای ارز و طلا فعلا آرام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از آنکه قیمت دلار در روز سه شنبه هفته گذشته به یکباره از حدود 10 هزار و 500 تا 10 هزار و 900 تومان افزایش یافته بود، در ادامه در روندی نزولی قرار گرفت و از ابتدای هفته نیز کاهشی بود.

دلار امروز(یکشنبه) در بازار آزاد با نوسانی رو به پایین تا 10 هزار و 370 تومان کاهش قیمت داشت و یورو که در هفته اخیر تا 12 هزار و 400 تومان رسیده بود؛ برای امروز تا 12 هزار و 100 تومان معامله شد.

البته این نرخی است که صرافی ها در معاملات آزاد و آنچه که در چارچوب ضوابط بانک مرکزی تعیین نشده، مورد معامله قرار داده اند.

بر خلاف حدود دو هفته گذشته که افزایش تقاضا در بازار موجب روند صعودی قیمت ارز شده بود، فعالان بازار می گویند این روزها تقاضای خرید کم شده و مردم برای خرید دست نگه داشته اند.

گزارش خبرنگار ایسنا از حال و هوای امروز بازار ارز را در این لینک بخوانید .

احتمالاتی درباره مابه التفاوت ارزی واردات پس از ابلاغ بسته جدید ارزی در 16 مردادماه، برخی از کالاهایی که تا پیش از این مشمول ارز دولتی 4200 تومانی برای واردات بودند، باید از بازار ثانویه تامین ارز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردوسی آرام ...

فردوسی آرام ...