مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 16:352018-08-19سياسي

اشتغالزایی 4000 نفر با افتتاح پروژه های عمرانی خراسان جنوبی در هفته دولت


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از افتتاح و کلنگ زنی 972 پروژه عمرانی در استان با اشتغالزایی 4009 نفر همزمان با هفته دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمجتبی علوی مقدم، امروز( 28 مرداد)، در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: از 972 پروژه افتتاحی در استان، 301 پروژه شهری و 671 پروژه روستایی است.

وی با بیان اینکه از این تعداد، 919 پروژه در مرحله افتتاح و 53 پروژه در مرحله کلنگ زنی است، افزود: در هفته دولت 305 پروژه در روستاهای استان توسط دهیاری ها افتتاح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها، 44 هزار و 282 خانوار از خدمات آن بهره مند می شوند.

علوی مقدم با بیان اینکه لازم است د ر قراردادهای ساخت و ساز هزینه پرداخت ساختمان، مهندسین و ناظر پیش بینی شود، افزود: مرحله دوم نظارت بر پروژه های عمرانی در نیمه دوم شهریورماه امسال انجام می شود.

وی ادامه داد: میزان عوارض خودرو یک عدد و رقم کشوری است که هیچ شهرداری حق تصرف در آن و تخفیف را ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر استفاده از مصالح بومی استاندارد، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید برای رعایت حقوق تولیدکنندگان استان و کمک به چرخه اقتصادی باید در پروژه ها از مصالح استاندارد بومی استفاده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی 4000 نفر با افتتاح پروژه های عمرانی خراسان جنوبی در هفته دولت

اشتغالزایی 4000 نفر با افتتاح پروژه های عمرانی خراسان جنوبی در هفته دولت