مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 16:102018-08-19سياسي

دستور قضایی برای اسکان زنان و دختران در خانه امن به سختی صادر می شود


رییس اداره بهزیستی شهرستان همدان با اعلام اینکه وضعیت آسیب های اجتماعی در همدان به شکل فاجعه نیست، گفت: 17 تا 22 دستگاه در کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت دارند و بودجه می گیرند که همدان در سال های گذشته مقام دوم را در بحث اعتیاد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیاوش رهبر یکشنبه 28 مردادماه در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان همدان، با اشاره به اینکه خشونت اجتماعی مقام اول و کودک آزاری غیرعمد مقام چهارم آسیب های اجتماعی در همدان را به خود اختصاص داده است، افزود: سال های گذشته اعتیاد در شهر همدان مقام اول و در سطح کشور مقام دوم را بین استان ها داشته اما اکنون مقام اول آسیب اجتماعی در همدان، خشونت اجتماعی است.

وی درباره فعالیت اورژانس اجتماعی در همدان و اعلام آن به عنوان سومین اورژانس کشور بیان کرد: 4 مجموعه خط 123، 2 خودرو، تیم مددکار اجتماعی حاضر در خودروها و مرکز مادر که به هنگام بحران وارد عمل می شود، عوامل تشکیل دهنده اورژانس اجتماعی هستند.

رهبر درباره انواع خوابگاه های موجود برای اسکان افراد آسیب دیده بیان کرد: خوابگاه بحران و قرنطیه برای ورود در نخستین شب به ویژه زنان، خوابگاه سلامت برای آزمایش از افراد آسیب دیده، خوابگاه بهبود برای درمان افراد آسیب دیده و خوابگاه امن برای زنان و دخترانی که مورد خشونت قرار گرفته اند، از خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور قضایی برای اسکان زنان و دختران در خانه امن به سختی صادر می شود

دستور قضایی برای اسکان زنان و دختران در خانه امن به سختی صادر می شود