مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 15:202018-08-19سياسي

احکام دادگاه های نظامی باید مستدل و قاطع باشد


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: احکام دادگاه های نظامی باید محکم، مستند، مستدل و قاطع باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام بهرامی با تأکید بر این مطلب که احکام دادگاه های نظامی باید محکم، مستند، مستدل و قاطع باشد در جمع کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز تصریح کرد: الحمدلله احکام دادگاه های نظامی البرز این ویژگی را دارد.

وی با اشاره به توانایی و استعدادهای موجود در سازمان قضایی استان البرز گفت: باید از این فرصت ها برای ارتقاء سازمان به نحو شایسته ای بهره برد.

بهرامی با اشاره به رتبه سازمان قضایی استان البرز در بین سازمان های قضایی سراسر کشور گفت: باید تلاش های بیشتری صورت بگیرد تا این سازمان رتبه بهتری در کشور به دست بیاورد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه خدای متعال بر خود واجب دانسته که روزی را برای هر کسی که بخواهد مقدر فرماید، گفت: ما بعد از نمازهای یومیه، دستمان را به آسمان بلند کرده و دعا کنیم و از خداوند متعال خواسته هایمان را مطالبه کنیم.

وی در ادامه، با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و شرکت همه کارکنان در نماز جماعت گفت: از سربازان وظیفه هم به نحو شایسته ای بخواهید که در نماز جماعت شرکت کنند تا صف های نماز جماعت هرچه فشرده تر برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام دادگاه های نظامی باید مستدل و قاطع باشد

احکام دادگاه های نظامی باید مستدل و قاطع باشد