مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 15:052018-08-19اقتصادي

اگر مردم مجری مسکن مهر بودند پروژه سال ها پیش تکمیل می شد


معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است اگر در بحث مسکن مهر خود مردم متولی ساخت بودند و دولت نقش نظارتی خود را ایفا می کرد مطمئنا این پروژه ها سالها پیش به نتیجه می رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد مظاهریان در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان لرستان اضافه کرد: بزرگترین تحولی که در پنج سال اخیر رخ داده نگرش در چگونگی تامین و نیاز به مسکن است و باید به سمتی پیش برویم که نقش دولت در ساخت و ساز و تجارت کم رنگ تر شود.

این معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این نگرش رخ داد و به جای توجه به حاشیه شهرها به بافت های میانی توجه شد، عنوان کرد: در حاشیه شهرها توسعه منفصل بوده، زمین ارزان و معارض وجود ندارد و رغبت برای ساخت و ساز فراوان است، در حالی که در بافتهای میانی امکانات ورزشی تفریحی خدماتی و.

وجود دارد و کار نیز زودتر به نتیجه می رسد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی سرمایه گذاری در بافت های میانی شهرها به جای سرمایه گذاری در حاشیه هاست.

این مسئول اضافه کرد: در برنامه پنج ساله بودجه سالیانه و سیاست های بالادستی و حتی سیاست های رییس جمهوری روی این مهم تاکید شده است.

مظاهریان در مورد مسکن اقشار متوسط گفت: از طریق صندوق پس انداز یکم برای شهرهای میانی و کوچک تا 80 درصد تسهیلات مسکن و در تهران نیز تا سقف 54 درصد به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر مردم مجری مسکن مهر بودند پروژه سال ها پیش تکمیل می شد

اگر مردم مجری مسکن مهر بودند پروژه سال ها پیش تکمیل می شد