مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 14:362018-08-19اجتماعي

قربانگاه ابراهیمی و سفره های مهربانی


دیوار مهربانی، ایستگاه، سبد، یخچال، نان و این بار گوشت مهربانی واژه هایی است که در پس آن حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد؛ در عید قربان طرح «قربانگاه ابراهیمی و سفره های مهربانی» در امامزاده عباس ساری اجرا می شود تا گوشت های قربانی را به دست نیازمندان واقعی برساند.

- دیوار مهربانی، ایستگاه، سبد، یخچال، نان و این بار گوشت مهربانی واژه هایی است که در پس آن حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد؛ در عید قربان طرح قربانگاه ابراهیمی و سفره های مهربانی در امامزاده عباس ساری اجرا می شود تا گوشت های قربانی را به دست نیازمندان واقعی برساند.

خبرگزاری فارس مازندران؛ سرویس فرهنگی/ دیوار مهربانی، ایستگاه، سبد، یخچال، نان و این بار گوشت مهربانی واژه هایی است که در پس آن حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد.

این اتفاقات خوب را که در سال های اخیر در گوشه و کنار کوچه و خیابان های شهرمان شاهد آن هستیم حال و هوایی دیگری به شهرمان می دهد و آن اینکه می دانیم و یقین داریم که هنوز مهربانی وجود دارد و هنوز انسان هایی هستند که با اقدامات خیرخواهانه خود دوست دارند لبخند را به مردم دیگر هدیه دهند.

مهربانی از هر نوع که باشد دلیل نمی خواهد و بیشتر از همه فردی که در این مسیر قدم می گذارد را خوشحال می کند و حس خوبی به وی می دهد که با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانگاه ابراهیمی و سفره های مهربانی

قربانگاه ابراهیمی و سفره های مهربانی