مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 13:462018-08-19دانش

سند راهبردی جدید آموزشی دانشگاه پیام نور تدوین می شود


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به تدوین سند راهبردی جدید آموزشی این دانشگاه گفت: در این سند بسیاری از امور آموزشی به استان ها تفویض شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از تدوین سند راهبردی جدید آموزشی دانشگاه خبر داد و گفت: این سند چابکی و ارتقای کیفی در بخش آموزش را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: درسند راهبردی جدید آموزشی دانشگاه بسیاری از اختیارات و تنگنا های آموزشی که هم اکنون با آن درگیر هستیم مرتفع شده و در بسیاری از امور آموزشی مبنا و اختیارات به استان ها داده شده است و همین تفویض اختیارات به دانشگاه های استان سبب چابکی و تسریع در امور آموزشی دانشگاه خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه با اتمام این سند شاهد پیشرفت های چشمگیری در حل مسائل آموزشی دانشگاه خواهیم بود و بسیاری از مسایل آموزشی مرتفع می شود، یادآور شد: اعتقاد داریم، سازمان مرکزی دانشگاه تنها باید نقش نظارتی داشته باشد و مجری اصلی برنامه های آموزشی باید ستاد های استانی باشند.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور متولی اصلی نظام آموزشی و تکنولوژی آموزشی از راه دور در کشور است و وظیفه ماست که با اجرای دقیق، صحیح و منضبط برنامه های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی جدید آموزشی دانشگاه پیام نور تدوین می شود

سند راهبردی جدید آموزشی دانشگاه پیام نور تدوین می شود