مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 13:052018-08-19بين الملل

گروه های فلسطینی امروز قاهره را به مقصد غزه ترک می کنند


یک منبع فلسطینی آگاه بر مذاکرات گروه های فلسطینی درباره آتش بس با رژیم صهیونیستی اعلام کرد، امضای این توافق نامه به پس از عید قربان موکول شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، یک منبع فلسطینی آگاه بر مذاکرات در قاهره گفت، با وجود پایان یافتن دیدارهای مثبت میان گروه های فلسطینی و سازمان اطلاعات مصر، امضای توافق نامه آتش بس با اسراییل به پس از عید قربان موکول شد.

این منبع تاکید کرد: دلیل این تاخیر عدم آمادگی کامل طرف فلسطینی برای امضای این توافق نامه است، ما همچنان در انتظار اعلام موضع جنبش حماس و برخی گروه های سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) هستیم که اعلام آن را در این باره به پس از عید موکول کرده اند.

منبع مذکور احتمال داد، هیئت های گروه های فلسطینی امروز (یکشنبه) قاهره را به مقصد غزه ترک می کنند تا پس از عید برای از سرگیری دیدارها و مذاکرات به منظور دستیابی به توافق با رژیم اشغال گر به مصر بازگردند که این توافق نامه در درجه اول به درد و رنج مردم تحت محاصره غزه پایان می دهد.

وی گفت، از جمله نکات مثبت موجود در این دیدارها توافق بر سر تثبیت آتش بس براساس توافق نامه 2014 میان مقاومت و اسراییل است که تسهیلات اقتصادی گسترده ای را برای غزه به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های فلسطینی امروز قاهره را به مقصد غزه ترک می کنند

گروه های فلسطینی امروز قاهره را به مقصد غزه ترک می کنند