مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 12:352018-08-19فناوري

امید صعود اینترنت ایران به رتبه های بالای جهان


به تازگی نامی از یک برند جدید در استفاده از اینترنت به کار می رود؛ این سیستم سرویسی با کیفیت متفاوت و با استفاده آسان ارائه می کند تا همه بتوانند با استانداردهای جهانی از اینترنت استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام است که زی تل با رویکردی جدید آن را به بازار ارائه کرده و شنیده ها حاکی از انقلابی در سرعت و سادگی استفاده از اینترنت برای کاربران این محصول جدید است.

دنیای امروز ما دنیای ارتباطات سریع است.

این سرعت در روابط، کارهای روزمره و….

در کشورهای دیگر دنیا به مراتب بیشتر است و ما برای عقب نماندن از این سرعت باید خود را با دنیا هماهنگ نگاه داریم، برای این کار نیاز به ابزارهایی مطابق با استانداردهای جهانی داریم.

یکی از این ابزارها اینترنت است که متاسفانه تا به امروز، اینترنت در ایران با استانداردهای جهانی همیشه فاصله محسوسی داشته که این فاصله به ویژه در مورد سرعت اینترنت و نامحدود بودن آن بسیار محسوس است و همیشه جای خالی یک سرویس اینترنتی که مشترکان آن نگران تمام شدن حجم اینترنت در اوج یک فعالیت مهم نباشند حس شده است.

البته سرویس های اینترنت در ایران هر ساله پیشرفت کرده و بهتر شده، ولی تقریبا همیشه از سایر کشورهای جهان بسیار ضعیف تر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید صعود اینترنت ایران به رتبه های بالای جهان

امید صعود اینترنت ایران به رتبه های بالای جهان