مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 11:302018-08-19سياسي

ایجاد پایلوت تولید دو نوع واکسن در ایستگاه نوآوری شریف


سرپرست ایستگاه نوآوری شریف هدف از ایجاد این ایستگاه را رفع چالش های کشور عنوان کرد و گفت: با همکاری های صورت گرفته پایلوت تولید دو واکسن در دستور کار این ایستگاه قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد معید ملک زاده در مراسم افتتاح ایستگاه نوآوری شریف هدف از راه اندازی این ایستگاه را کمک به حل مسائل اساسی کشور عنوان کرد و افزود: در این ایستگاه استارت آپ ها در حوزه های نانو و زیست فن اوری، انرژی و آب و محیط زیست، خدمات شهری، حمل و نقل، سلامت و فن آوری اطلاعات فعالیت خواهند داشت.

وی با تاکید بر این که در حال حاضر سی تیم در این مرکز مستقر شده اند خاطرنشان کرد: از این تعداد 9 تیم در حوزه استارتاپ آپ و انرژی، 4 تیم در حوزه سلامت، 2 تیم در حوزه نانو ، 2 تیم در حوزه خدمات شهری، 6 تیم در حوزه حمل و نقل و 7 تیم در فن آوری اطلاعات هستند.

ملک زاده سطح تحصیلات تیم های مستقر در این ایستگاه را عمدتا ارشد و دکتری عنوان کرد و افزود: متوسط سنی این تیم ها 25 تا 35 سال است.

وی همچنین از ایجاد پایلوت تولید واکسن در این ایستگاه خبر داد و گفت: با همکاری که با شتاب دهنده پرسی ژن صورت گرفت پایلوت تولید دو واکسن در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پایلوت تولید دو نوع واکسن در ایستگاه نوآوری شریف

ایجاد پایلوت تولید دو نوع واکسن در ایستگاه نوآوری شریف