مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 11:302018-08-19اقتصادي

آنچه بازار لوازم خانگی را بهم ریخت


در ماه های اخیر و با حساس شدن شرایط اقتصادی کشور ، قیمت تمامی محصولات دچار نوسان شد و در این میان بازار لوازم خانگی نیز تحت تاثیر این نوسانات قرار گرفته است.

- با گذر از بازار می توان تاثیر بی تباتی قیمت ارز را در رکود لوازم خانگی و در نتیجه کاهش قدرت خرید مردم مشاهده کرد.

علیزاده فروشنده باسابقه لوازم خانگی در ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا به گرانی های اخیر در بازار لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: افزایش قیمت در کلیه وسایل خانگی دیده می شود و بازار لوازم خانگی متلاطم است.

تنها بخشی از افزایش قیمت لوازم خانگی به دلیل نوسانات ارز است و بعضی افراد از افزایش قیمت ارز سو استفاده کرده و قیمت لوازم خانگی را چند برابر کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل افزایش چند برابری و لحظه ای قیمت لوازم خانگی و برقی فروشندگان، فروش اقساطی و چکی نداشته و تنها فروش به صورت نقدی است که باعث شده از تعداد مشتریان آنها کاسته شود.

برخورد با فروشنده و خرده فروش مشکل بازار لوازم خانگی را حل نمی کند و باید با دانه درشت ها و آنهایی که باعث افزایش چندین برابری قیمت ها شده اند برخورد شود.

تعداد مشتریان نصف شده است علی اکبری یکی دیگر از فروشندگان لوازم خانگی اظهار کرد: در کنار افزایش تحریم ها و افزایش قیمت ارز، بالابودن قیمت اجاره بهای مغازه ها نیز سبب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه بازار لوازم خانگی را بهم ریخت

آنچه بازار لوازم خانگی را بهم ریخت