مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 11:052018-08-19سياسي

راه اندازی بزرگترین مجتمع استارتاپ ها در اطراف دانشگاه شریف


رییس موسسه کسب و کار دانشگاه شریف از افتتاح 500 شرکت و استارتاپ در ایستگاه نوآوری شریف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی یقطین در مراسم افتتاح ایستگاه نوآوری شریف با بیان اینکه کسب و کارها در قرن 21 تحولات زیادی یافته است افزود: کسب و کارها در قرن بیستم ویژگی های جدیدی را ایجاد کرده که این ویژگی ها در کسب و کارهای سنتی مشاهده نمی شود.

وی توسعه شتابان فن آوری و تنوع انتخاب مشتریان ، توسعه شبکه های اطلاع رسانی ، رشد فن آوری های مبتنی بر تلفن همراه و حذف واسطه ها را از جمله ویژگی های کسب و کار در قرن 21 عنوان کرد وافزود: با این ویژگی ها کسب و کارهای سنتی جوابگوی تامین نیازهای فعلی جوامع نیست.

یقطین با تاکید بر این که امروزه کشور بر اساس فرصت ها و نه قوت ها اقدام به توسعه فن آور یکرده است یاد آور شد: از این رو شکار فرصت ها محصول فعالیت استارتاپ ها بوده است.

وی با اشاره به راه اندازی ایستگاه نوآوری شریف خاطر نشان کرد: در آینده بزرگترین مجتمع استارتاپی تهران راه اندازی می شود به گونه ای که ظرف یک و نیم سال آینده 500 استارتاپ و شرکت در این ایستگاه که در فضای 40 هزار متر مربع احداث شده مستقر می شود.

یقطین راه اندازی این مجموعه را با همکاری شهرداری دانست و گفت: با قرار داد اجاره 20 ساله اقدام به توسعه ی فعالیت های استارتاپی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بزرگترین مجتمع استارتاپ ها در اطراف دانشگاه شریف

راه اندازی بزرگترین مجتمع استارتاپ ها در اطراف دانشگاه شریف