مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 10:452018-08-19بين الملل

مشکلات اقتصادی و وعده های گزاف؛ معضلات اصلی عمران خان


عمران خان، نخست وزیر جدید پاکستان وعده های جنجالی و بزرگی اعم از ایجاد 10 میلیون شغل تا ایجاد یک نظام رفاهی اسلامی و بازیابی چهره مخدوش پاکستان در جهان خارج را داده که خود تبدیل به یک مشکل خودساخته جدید برای او شده است.

- عمران خان و ممنون حسین، رییس جمهوری پاکستان "عمران خان، نخست وزیر جدید پاکستان وعده های جنجالی و بزرگی اعم از ایجاد 10 میلیون شغل تا ایجاد یک نظام رفاهی اسلامی و بازیابی چهره مخدوش پاکستان در جهان خارج را داده که خود تبدیل به یک مشکل خودساخته جدید برای او شده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشته است: عمران خان، ملی گرا و ستاره سابق ورزش کریکت که از طرف حامیانش مثل یک قهرمان پرستش می شود در حالی ماه گذشته میلادی به پیروزی رسید که عمدتا وعده های پوپولیستی برای ریشه کن کردن فساد در میان نخبگان حاکم در پاکستان و خارج کردن مردم این کشور از فقر را مطرح کرده بود.

با این حال او وارث یک کشور بی ثبات با انبوهی از مشکلات فزاینده در داخل و خارج اعم از بحران قریب الوقوع اقتصادی و شکاف در روابط پاکستان با آمریکا به عنوان یک هم پیمان تاریخی برای کشورش است.

همچنین رابطه پاکستان با دو همسایه مهم خود یعنی افغانستان و هند نیز متشنج و با تنش همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی و وعده های گزاف؛ معضلات اصلی عمران خان

مشکلات اقتصادی و وعده های گزاف؛ معضلات اصلی عمران خان