مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 10:362018-08-19اقتصادي

رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران: وضعیت مالی شهرداری بحرانی است


رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت: وضعیت مالی شهرداری تهران بحرانی است به گونه ای که تنها نیمی از بودجه شهرداری محقق شده و ما اگر بر این اساس جلو برویم از بودجه 17 هزار و پانصد میلیارد تومانی حداکثر حدود 9 هزار میلیارد تومان محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مجید فراهانی، رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در هشتادمین جلسه علنی شورای شهر تهران پس از استعماع گزارش خزانه دار شورای شهر تهران به بررسی وضعیت مالی شهرداری تهران اشاره کرد.

وی گفت: وضعیت مالی شهرداری تهران بحرانی است به گونه ای که تنها نیمی از بودجه شهرداری محقق شده و ما اگر بر این اساس جلو برویم از بودجه 17 هزار و پانصد میلیارد تومانی حداکثر حدود 9 هزار میلیارد تومان محقق خواهد شد.

فراهانی ادامه داد: این بدین معنا است که تنها می توان هزینه های نگهداشت شهر را تامین کرد و ما شاهد تعطیلی پروژه های شهری هستیم.

رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران تصریح کرد: طبیعی است که عزیزان معاونت برنامه ریزی باید در اسرع وقت گزارش تحقق پذیری بودجه را بدهند تا بر آن اساس اصلاحیه بودجه را ارائه دهیم.

فراهانی با ارائه پیشنهادی در این رابطه افزود: برای عبور از این وضعیت دو روش داریم؛ اولی کاهش هزینه ها در شهرداری تهران؛ با جدیت معتقدم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران: وضعیت مالی شهرداری بحرانی است

رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران: وضعیت مالی شهرداری بحرانی است