مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 10:302018-08-19سياسي

روایت فرزند «قانعی راد» از سرطان پدرش و ارتباط آن با فضاهای عینی


این پژوهشگر اجتماعی با اشاره به اینکه «سرطان تبلور فضای عینی شهری در کالبد انسانی است»، گفت: سرطان واکنش کالبدی و جسمی انسان به کاهش مشارکت اجتماعی، - روایت فرزند قانعی راد از سرطان پدرش و ارتباط آن با فضاهای عینی این پژوهشگر اجتماعی با اشاره به اینکه سرطان تبلور فضای عینی شهری در کالبد انسانی است ، گفت: سرطان واکنش کالبدی و جسمی انسان به کاهش مشارکت اجتماعی، به کاهش ارتباط و به کاهش گفت وگو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزیز قانعی راد در نشستی با عنوان شهر، جامعه، گفت وگو (یادمان دکتر محمدامین قانعی راد) که شامگاه گذشته در فرهنگ سرای کودک و آینده پارک کوهسنگی برگزار شد، اظهار کرد: پدر من سرطان کرون داشتند و این بیماری باعث شد از بین بروند.

به همین دلیل وظیفه خودم می دانم در مورد این بیماری اطلاع رسانی کنم.

از آنجایی که پزشکی ما تبدیل به صنعت پول ساز شده، از مسیر انسانی خود خارج شده، بر مبنای پیشگیری برنامه ریزی نشده و تمرکز ما هم بیشتر بر درمان است زیرا تولید پول می کند، باید گفت که با انجام روش پیشگیرانه ساده همچون کلونوسکوپی و آندوسکوپی می توانیم خود را در مقابل سرطان کرون بیمه کنیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که پدر من به این موضوع اعتقاد داشت که اول باید جامعه از ما مراقبت کند و بعد خودمان از خودمان، پیشنهاد می دهم شورا و شهردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فرزند «قانعی راد» از سرطان پدرش و ارتباط آن با فضاهای عینی

روایت فرزند «قانعی راد» از سرطان پدرش و ارتباط آن با فضاهای عینی