مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 09:502018-08-19اقتصادي

رشد 94 درصدی گردشگران خارجی در مرداد ماه


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در دو هفته ابتدایی تابستان سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد رشد 94 درصدی گردشگران خارجی بوده ایم که حدود 60 هزار نفر از این گردشگران عراقی هستند.

- سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی خراسان رضوی خبر داد: رشد 94 درصدی گردشگران خارجی در مرداد ماه سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در دو هفته ابتدایی تابستان سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد رشد 94 درصدی گردشگران خارجی بوده ایم که حدود 60 هزار نفر از این گردشگران عراقی هستند.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی در خصوص دو نرخی شدن بلیت اماکن تاریخی برای گردشگران خارجی با اشاره به اینکه سیاست کلی کشور بر این است که مرزها را باز نگه داریم، عنوان کرد: از این جهت زمانی که یک گردشگر برای بازدید مکانی تاریخی حدود 2 برابر قیمت بپردازد برای کشور منفعت چندانی ندارد اما اگر تعداد گردشگر بیشتر شود منافع کشور بیشتر و به اقتصاد کشور کمک شایانی خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون دستورکاری از سازمان به جهت دونرخی شدن اماکن تاریخی برای گردشگران خارجی اعلام نشده است همچنین به عقیده بنده این کار درحال حاضر دراولویت ها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 94 درصدی گردشگران خارجی در مرداد ماه

رشد 94 درصدی گردشگران خارجی در مرداد ماه