مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 08:252018-08-19بين الملل

همکاری مشاور حقوقی کاخ سفید با تحقیقات رابرت مولر


روزنامه نیویورک تایمز گزارش کرد یک مشاور حقوقی کاخ سفید به نام دان مک گان با تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده ارتباط ترامپ – روسیه که به تحقیقات راشاگیت معروف است، - روزنامه نیویورک تایمز گزارش کرد یک مشاور حقوقی کاخ سفید به نام دان مک گان با تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده ارتباط ترامپ – روسیه که به تحقیقات "راشاگیت" معروف است، همکاری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مدعی شده که خودش اجازه به این همکاری به منظور ایجاد شفافیت را داده است.

نیویورک تایمز در گزارش خود به نقل از 12 مقام سابق و فعلی کاخ سفید و مقام های دیگر نوشته است که دونالد اف .

مک گان با رابرت مولر درخصوص آن بخش از پرونده تحقیقات ویژه که به اتهام ترامپ درخصوص مانع تراشی برای عدالت مربوط است، صحبت کرده است.

براساس این گزارش در 9 ماه گذشته مک گان دست کم سه بار با مولر پرسش و پاسخ داشته که مجموعا 30 ساعت زمان برده اند و گفته شده که برخی از ابعاد اقدامات ترامپ را که تنها او می توانست افشا کند، فاش کرده است.

یکی از این موارد تلاش ترامپ برای اخراج کردن مولر در دسامبر 2017 است که در گزارش نیویورک تایمز مطرح شده و منابع آن نیز افراد آگاه به این ماجرا اعلام شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشاور حقوقی کاخ سفید با تحقیقات رابرت مولر

همکاری مشاور حقوقی کاخ سفید با تحقیقات رابرت مولر