مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 08:162018-08-19دانش

برخی با خبرچینی درصدد به هم زدن رابطه دکتر ولایتی و رهبر هستند


مسئول بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات تهران گفت: برخی به اسم انقلابی گری آب به آسیاب دشمن میریزند و با خبرچینی درصدد به هم زدن رابطه دکتر ولایتی و دکتر رهبر ه.

- ستند محمدرضا آبدار مسئول بسیج دانشگاه علوم و تحقیقات در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: برخی به اسم انقلابی گری آب به آسیاب دشمن میریزند و با خبرچینی درصدد به هم زدن رابطه دکتر ولایتی و دکتر رهبر هستند، متاسفانه با مسئولینی مواجه هستیم که خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند و فقط حرف میزنند، اما عملی از آن ها ندیده ایم، آقایان حراف بدانید که چهل سال است دشمن با همین استراتژی یعنی حرف بدون عمل توسط مدیران ناکارآمد مردم را نسبت به نظام و رهبری بی اعتماد کرده اند.

عضو شورای فرهنگی واحد علوم و تحقیقات افزود: البته طبیعی است در این مدت منافع برخی با حضور دکتر رهبر در سطح مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی به خطر افتاده است و تمام تلاششان را برای اخلال در مدیریت ایشان انجام داده اند، دانشگاه آزاد اسلامی در این مدت بیشترین شفافیت را در عرصه های مالی، شایسته سالاری در انتصابات و .

داشته است.

انشاءالله در آینده نزدیک در نشست رسانه ای عملکرد مدیران دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مدیران این دانشگاه بررسی خواهد شد و همانطور که تا کنون پاسخگو بوده اند، عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی با خبرچینی درصدد به هم زدن رابطه دکتر ولایتی و رهبر هستند

برخی با خبرچینی درصدد به هم زدن رابطه دکتر ولایتی و رهبر هستند