مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 02:062018-08-18بين الملل

رژیم اسراییل از آپارتاید هم بدتر است/ دولت ترامپ فقط به حمله به ایران می اندیشد


نظریه پرداز و دانشمند آمریکایی در گفت وگو با یک اندیشکده در فلسطین اشغالی، درباره مسائل مختلفی از جمله امکان موفقیت راهکار دو دولتی، شباهت ها و تفاوت رژیم صهیونیستی با رژیم آپارتاید و همچنین رویکرد آمریکا در قبال ایران صحبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، نوام چامسکی نظریه پرداز و اندیشمند مطرح آمریکایی معتقد است که رژیم صهیونیستی نمی تواند برای همیشه روی کمک واشنگتن حساب کند زیرا اقدامات تل آویو طی سال های اخیر باعث شده نظر افکار عمومی در ایالات متحده نسبت به آنها برگردد.

چامسکی در گفت وگو با اندیشکده شاهد در امور حقوق و توسعه فلسطینیان، با اشاره به اینکه دولت آمریکا به ریاست دونالد ترامپ هیچ راهکاری برای تاسیس دولت مستقل فلسطین ندارد، گفت: دولت ترامپ فقط به حمله به ایران می اندیشد .

وی با بیان اینکه حمایت ها از رژیم صهیونیستی در آمریکا، به شدت روی کلیساهای پروتستان و حزب نژادپرست ملی گرا (ضد مسلمانان) مبتنی است، توضیح داد: که بیشتر آنها در برنامه جنبش های ضد اسراییلی (BDS) با تمرکز ویژه ای روی شرکت های آمریکایی دخیل در اشغالگری، شرکت کرده اند .

این دانشمند آمریکایی با اشاره به آگاهی رو به رشد تل آویو از وابستگی های استراتژیک خود، گفت: چند سال قبل، تحلیلگران امور استراتژیک در اسراییل فهمیدند که بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم اسراییل از آپارتاید هم بدتر است/ دولت ترامپ فقط به حمله به ایران می اندیشد

رژیم اسراییل از آپارتاید هم بدتر است/ دولت ترامپ فقط به حمله به ایران می اندیشد