مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 17:202018-08-18اجتماعي

ناایمن بودن جاده های شمال اردبیل/ پراید قاتل جان مسافران در استان


برخی ها سعی می کنند مساله فرهنگ رانندگی را سپر کوتاهی ها و قصور خود قرار دهند و به جای آنکه ایمنی در جاده های شمال استان اردبیل را ارتقا دهند تنها به فرافکنی روی آورده اند در حالی که واقعیت این است جاده های شمال استان اردبیل .

- رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: برخی ها سعی می کنند مساله فرهنگ رانندگی را سپر کوتاهی ها و قصور خود قرار دهند و به جای آنکه ایمنی در جاده های شمال استان اردبیل را ارتقا دهند تنها به فرافکنی روی آورده اند در حالی که واقعیت این است جاده های شمال استان اردبیل ناایمن بوده و شرایط بحرانی را به وجود آورده و افزایش تردد خودروهای باری و ماشین آلات کشاورزی سبب شده تا جان مردم به مخاطره بیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحجت فتاحی در جلسه کارگروه کاهش تلفات در دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته 39 فقره و در سال جاری نیز 51 فقره تصادف در چهار ماهه اتفاق افتاده است، افزود: تعداد متوفیان در چهار ماهه سال گذشته 46 نفر بوده که این تعداد در چهار ماهه امسال به 68 نفر افزایش یافته است به طوری که ما 58 درصد افزایش متوفیان، 73 درصد مصدومیت و جراحات را در حوادث جاده ای شاهد بودیم.

وی در مورد سهم محورهای مواصلاتی از وقوع تصادفات و تعداد تلفات بیان کرد: محور پارس آباد – سربند با 21 کشته و 31 درصد افزایش در میزان تلفات در رتبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناایمن بودن جاده های شمال اردبیل/ پراید قاتل جان مسافران در استان

ناایمن بودن جاده های شمال اردبیل/ پراید قاتل جان مسافران در استان