مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 17:102018-08-18سياسي

اسامی محکومان 8 پرونده اقتصادی در گلستان اعلام شد


رییس کل دادگستری استان گلستان اسامی چند نفر از محکومان اقتصادی استان که آرای پرونده آنها قطعی شده را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی هاشمیان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: بر اساس تبصره ماده 36 قانون مجازات اسلامی، انتشار حکم محکومیت قطعی در برخی جرایم که میزان مال موضوع جرایم ارتکابی یک میلیارد ریال یا بیش از این میزان باشد الزامی است و در رسانه ملی یا یکی از روزنامه های کثیرالانتشار منتشر می شود.

وی افزود: این جرایم شامل رشا و ارتشا، اختلاس، اعمال نفوذ برخلاف حق در صورت تحصیل مال توسط مجرم، مداخله وزرا و نمایندگان مجلس و کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری، تبانی در معاملات دولتی، اخذ پورسانت در معاملات خارجی، تعدیات ماموران دولتی نسبت به دولت، جرایم گمرکی، قاچاق کالا و ارز، جرایم مالیاتی، پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی کشور و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی یا عمومی می شود.

رییس کل دادگستری استان گلستان بیان کرد: بر این اساس، امروز 8 پرونده اقتصادی در استان که رای نهایی آنها صادر شده و مشمول این تبصره از قانون می شود را اعلام می کنیم.

هاشمیان تصریح کرد: در یک پرونده شاکی مدیریت بانک کشاورزی استان گلستان و متهم کوروش صداقت فرزند اراز محمد با اتهام اختلاس توأم با جعل اسناد بانکی به میزان 2 میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی محکومان 8 پرونده اقتصادی در گلستان اعلام شد

اسامی محکومان 8 پرونده اقتصادی در گلستان اعلام شد