مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 16:562018-08-18فرهنگي

دعوت از ایران برای حضور در جشنواره موسیقی ازبکستان


«جشنواره موسیقی مقام» یک رویداد بین المللی است و ضرورت دارد ایران نیز که موسیقی دستگاهی دارد، در این جشنواره حضور داشته باشد.

- سفیر ازبکستان در ایران گفت: جشنواره موسیقی مقام یک رویداد بین المللی است و ضرورت دارد ایران نیز که موسیقی دستگاهی دارد، در این جشنواره حضور داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سفیر ازبکستان در ایران با معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط  عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، بهادر عبدالله اف، سفیر ازبکستان در ایران روز شنبه 27 مردادماه با سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری دیدار و درباره گسترش و تقویت همکاری هنری ایران و ازبکستان گفت و گو کرد.

    بهادرعبدالله اف در این دیدار گفت: ایران و ازبکستان مشترکات زیادی دارند و فرهنگ  دو کشور بسیار به هم نزدیک است و امیدواریم همکاری فرهنگی، هنری دو کشور رشد و گسترش یابد.

    سفیر ازبکستان در ایران گفت: جشنواره موسیقی مقام که یک رویداد بین المللی است در ازبکستان برگزار می شود و ضرورت دارد ایران نیز که موسیقی دستگاهی دارد، در این جشنواره حضور داشته باشد.

   بهادر عبدالله اف در ادامه گفت: مسوولان ازبکستان تمایل دارند مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشنواره حضور داشته باشند؛گروهی از هنرمندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از ایران برای حضور در جشنواره موسیقی ازبکستان

دعوت از ایران برای حضور در جشنواره موسیقی ازبکستان