مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 16:512018-08-18پزشكي

«رویان» در درمان ناباروری جزء 4 مرکز برتر دنیاست


سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: موسسه رویان در درمان ناباروری جزء 4 مرکز برتر دنیا قرار دارد در حالی که قبل از انقلاب نه تنها فعالیتی در درمان ناباروری نداشتیم بلکه در هر 1000 تولد شاهد مرگ و میر 200 مورد بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز افشار امروز در هجدهمین نشست شنبه های انقلاب با موضوع رفاه و ارتقاء سطح زندگی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی در حوزه سلامت جامعه شاهد پیشرفت های زیادی بوده ایم، اظهار کرد: یکی از شاخصه های مهم در حوزه سلامت، میزان دسترسی به خدمات بهداشتی است که در ابتدای انقلاب شرایط مناسبی نداشتیم، اما پس از انقلاب اسلامی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد نتایج راضی کننده در این زمینه هستیم.

وی افزود: قبل از انقلاب در مناطق شهری و روستایی وابسته به پزشکان خارجی بودیم و پزشکان هندی و پاکستانی برای بیماران ما نسخه می پیچیدند، اما پس از انقلاب این روند متوقف شد.

افشار با بیان اینکه قبل از انقلاب به دلیل قلت خدمات پزشکی در کشور مردم برای مداوا به کشور های دیگر می رفتند، خاطرنشان کرد: با وقوع انقلاب اسلامی و تربیت نیرو های متخصص و زبده در کشور نه تنها این روند متوقف شد بلکه امروز بیماران زیادی از سایر کشور ها به دلیل کیفیت و ارزانی خدمات پزشکی برای مداوا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رویان» در درمان ناباروری جزء 4 مرکز برتر دنیاست

«رویان» در درمان ناباروری جزء 4 مرکز برتر دنیاست