مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 16:362018-08-18فرهنگي

تئاتر بیشتر وارد مدارس شود/ لزوم آموزش هنر بازیگری و تئاتر از دبستان


کارگردان تئاتر و داور بخش هنر های نمایشی سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان بر افزایش ساعت تئاتر در مدارس تأکید کرد و گفت: توجه به تئاتر دانش آموزی می تواند یک جهش عظیم فرهنگی را رقم بزند.

- داور بخش هنرهای نمایشی جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان: تئاتر بیشتر وارد مدارس شود/ لزوم آموزش هنر بازیگری و تئاتر از دبستان کارگردان تئاتر و داور بخش هنر های نمایشی سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان بر افزایش ساعت تئاتر در مدارس تأکید کرد و گفت: توجه به تئاتر دانش آموزی می تواند یک جهش عظیم فرهنگی را رقم بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، افسانه هنرور نویسنده و کارگردان تئاتر که در سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیده کشور به عنوان داور در بخش هنر های نمایشی حضور دارد، اظهار کرد: برگزیدگان در این بخش، دانش آموز پرشور، بااستعداد و دارای خلاقیت هستند؛ البته استعداد تنها کافی نیست و آموزش لازمه شکوفایی است؛ بنابراین امیدوارم وزارت آموزش و پرورش چاره ای بیندیشد که تئاتر بیشتر وارد مدارس شود و از مقاطع پایین تر آموزش به دانش آموزان صورت گیرد.

وی برگزاری کلاس های نقد و بررسی در این جشنواره را اتفاقی خوب عنوان کرد و درباره کیفیت آثار دانش آموزان در بخش نمایش صحنه ای، گفت: بچه ها اجرا های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر بیشتر وارد مدارس شود/ لزوم آموزش هنر بازیگری و تئاتر از دبستان

تئاتر بیشتر وارد مدارس شود/ لزوم آموزش هنر بازیگری و تئاتر از دبستان