مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 15:312018-08-18پزشكي

30 درصد تولید علم حوزه پزشکی به وسیله 15 درصد از دانشجویان اتفاق می افتد


30 درصد تولید علم در حوزه پزشکی توسط 15 درصد از دانشجویان و 12 درصد از اساتید جامعه پزشکی اتفاق می افتد.

   - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، نخستین همایش آموزش پزشکی پاسخگو به همت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مرداد ماه برگزار شد.

باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در همایش آموزش کشوری پاسخگو، بیان کرد: بحث پاسخگویی اجتماعی در آموزش پزشکی بسیار مهم بوده و در کشور ما نیز سابقه وسیعی دارد؛ چراکه پاسخگویی اجتماعی آموزش پزشکی از مهمترین مفاهیمی است که موجب تحولات شگرف درآموزش پزشکی شده و کشور ما نیز با ادغام نظام آموزش در نظام ارائه خدمات تجربه ارزنده ای در ارتقای پاسخگویی آموزش پزشکی کسب کرده است.

لاریجانی با اشاره به تعریف مشخصی از پاسخگویی اجتماعی در آموزش علوم پزشکی، تصریح کرد: لازم است دانشکده های پزشکی آموزش، تحقیقات و فعالیت های خدماتی خود را به سمت پاسخ دادن به اولویت های سلامت جامعه یا منطقه هدایت کنند.

معاون آموزشی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان این که اولویت سلامت باید توسط مشارکت دولت ها، سازمان های سلامت، متخصصان سلامت و مردم باشد، گفت: سیاست گذاران آموزش پزشکی معتقدند که نظام آموزش پزشکی باید در جهتی توسعه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد تولید علم حوزه پزشکی به وسیله 15 درصد از دانشجویان اتفاق می افتد

30 درصد تولید علم حوزه پزشکی به وسیله 15 درصد از دانشجویان اتفاق می افتد