مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 14:202018-08-18اقتصادي

روند رو به رشد ورود گردشگر به همدان


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به تأثیر شرایط آب و هوایی استان و رویداد «همدان 2018» بر گردشگری گفت: - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به تأثیر شرایط آب و هوایی استان و رویداد همدان 2018 بر گردشگری گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان، آمار ورود گردشگران به استان طی 4 ماهه نخست امسال روبه رشد بوده که این افزایش با توجه به برگزاری رویداد 2018 در استان و تبلیغات صورت گرفته قابل پیش بینی بوده است.

علی خاکسار در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با مناطق پربازدید استان اظهار کرد: همانند سال های گذشته غارعلیصدر درصدر جدول و بعد ار آن آرامگاه بوعلی سینا جزء پربازدیدترین جاذبه های گردشگری استان به شمار می آیند.

وی با بیان نحوه اطلاع از مناطق پربازدید استان افزود: مکان هایی که برای بازدید از آنها نیاز به دریافت بلیط است، قابل ثبت در آمار بازدیدها است اما مکان هایی مانند گنجنامه که نیازی به تهیه بلیط ندارند، غیرقابل ثبت هستند و اطلاعات دقیقی از تعداد بازدیدکنندگان نمی توان کسب کرد.

خاکسار درباره محل اقامت مسافران در استان، خاطرنشان کرد: عمدتا واحدهای اقامتی در استان توسط بخش های خصوصی در قالب هتل ها، مجتمع های اقامتی و هتل آپارتمان ها اداره می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رو به رشد ورود گردشگر به همدان

روند رو به رشد ورود گردشگر به همدان