مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 14:152018-08-18ورزشي

مکوندی: خبرنگار نباید رفتار حرفه یی را فدای علاقه اش کند


مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به رفتار برخی خبرنگاران در نشست خبری بعد از دیدار این تیم برابر پرسپولیس و این که آن ها حاضر نشدند از ویسی به این دلیل که تیمش تدافعی بازی کرد سوال بپرسند، - گفت: این رفتار جای تاسف دارد و خبرنگار نباید رفتار حرفه یی را فدای علاقه اش کند.

بهروز مکوندی در گفت وگو با ایسنا درباره بازی شب گذشته (جمعه) این تیم برابر پرسپولیس که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهارکرد: می دانستیم با توجه به موقعیت خوب پرسپولیس که قهرمان دو سال متوالی لیگ برتر است و تا پیش از هفته چهارم نیز صدرنشین لیگ هجدهم بود و همچنین از بازی گذشته با استقلال خوزستان نتوانستند به نتیجه دلخواه شان دست پیدا کنند، در این دیدار به دنبال کسب سه امتیاز و شکست ما هستند.

او بیان کرد: با شناخت کامل نسبت به موقعیت فنی پرسپولیس برابر آن ها حاضر شدیم و تلاش کردیم روزنه هایی که ممکن است در خط دفاع مان به وجود بیاید را ببندیم و با یک سیستم بسته مقابل حریف ظاهر شدیم و چشم به ضد حملات داشتیم.

فکر می کنم باید از عملکرد تیم مان بابت گرفتن یک امتیاز برابر پرسپولیس راضی باشیم، البته عملکرد ما در کار هجومی خیلی خوب نبود؛ هرچند در نیمه دوم موقعیت هایی به دست آوردیم که نتواستیم از آن ها بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکوندی: خبرنگار نباید رفتار حرفه یی را فدای علاقه اش کند

مکوندی: خبرنگار نباید رفتار حرفه یی را فدای علاقه اش کند