مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 13:362018-08-18حوادث

توقیف خودرو حامل تریاک در محدوده قم به کرج/کشف 243 کیلوگرم مواد مخدر سنتی


جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: خودرو حامل تریاک که از قم به سمت کرج درحرکت بود توسط نیروهای نیابتی قضایی پلیس استان البرز توقیف شد.

- سردار سید جعفر حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان البرز در کرج، گفت: طبق دستور فرماندهی کل انتظامی، مبارزه جدی و گسترده با قاچاق مواد مخدر در اولویت های پلیس قرارگرفته است.

وی افزود: در پی آخرین عملیات انجام شده توسط نیروهای پلیس استان البرز،  243 کیلوگرم تریاک که در یک خودرو سمند جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز بابیان اینکه خودرو مربوطه توقیف شد، اظهار کرد: بر اساس رصدهای دقیق و بررسی های صورت گرفته توسط پلیس، خبر از جا به جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط یکی از عناصر فعال در حوزه تهیه و توزیع مواد مخدر می داد.

حسینی تصریح کرد: این شخص مواد موردنظر خود را از یک استان واقع در مرکز کشور دریافت کرده و با استفاده از بارگیری در خودروی خود، سعی داشت آن مواد را به البرز منتقل کند.

به گفته وی شخص موردنظر طی ردگیری های مأموران نیابت قضایی پلیس انتظامی البرز در محدوده استان قم شناسایی و مورد تعقیب قرار گرفت و سرانجام دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودرو حامل تریاک در محدوده قم به کرج/کشف 243 کیلوگرم مواد مخدر سنتی

توقیف خودرو حامل تریاک در محدوده قم به کرج/کشف 243 کیلوگرم مواد مخدر سنتی