مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 13:152018-08-18اجتماعي

وقتی اداره ها پا در کفش آژانس های گردشگری و مسافرتی می کنند


مدیر آژانس گردشگری و مسافرتی می سی نو در خراسان شمالی گفت: یکی از مشکلاتی که آژانس های گردشگری و مسافرتی با آن مواجه هستند، این است که این اداره ها اقدام به برگزاری تورهای مختلف تخصصی، - گردشگری و آموزشی می کنند.

پیام مهنانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: بارها مشاهده شده که ادارات و سازمان هایی همچون آموزش و پرورش، شرکت شهرک های صنعتی، محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری و .

اقدام به برگزاری تور برای دانش آموزان، صنعت گران، سرمایه گذاران و .

می کنند اما در این میان جایگاه آژانس های مسافرتی و گردشگری کجاست؟ وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این میان هیچ نشانی از حمایت بخش خصوصی و رعایت اصل 44 قانون اساسی مشاهده نمی شود.

مهنانی ادامه داد: متاسفانه تورهای برگزار شده توسط ادارات و سازمان ها، تورهای غیرتخصصی هستند که مقدار فعالیت کاری آن ها فقط به بازدید از چند مکان، محدود می شود.

وی خاطرنشان کرد: این درحالیست که اگر برگزاری تورها به آژانس های مسافرتی و گردشگری واگذار شود، این آژانس ها می توانند تورهایی تخصصی را برگزار کنند که فقط منجر به بازدید از چند مکان تکراری نشود.

مدیر آژانس گردشگری و مسافرتی می سی نو در خراسان شمالی تصریح کرد: به عنوان مثال در گذشته اگر آموزش و پرورش قصد داشت تا یک تور صنعتی برای آشنایی بیشتر دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی اداره ها پا در کفش آژانس های گردشگری و مسافرتی می کنند

وقتی اداره ها پا در کفش آژانس های گردشگری و مسافرتی می کنند