مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 13:112018-08-18سياسي

مکانیزم اصلاح طلبان «پول» بده، «سهم » بگیر


عبدالله ناصری «منابع مالی» را از عواملی دانست که میزان سهم هر حزب اصلاح طلب از ظرفیت شورای عالی سیاستگذاری را مشخص می کند.

- عبدالله ناصری منابع مالی را از عواملی دانست که میزان سهم هر حزب اصلاح طلب از ظرفیت شورای عالی سیاستگذاری را مشخص می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، عبدالله ناصری عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان در گفت و گو با ایلنا گفت: بعضی از احزاب اصلاح طلب که خیلی دایره محدودی دارند و کم اثر هستند یا فعالیت استانی به معنای واقعی ندارند، صرفا با یک روزنامه سه یا چهار هزار تیراژی و یک دفتر مرکزی فکر می کنند باید از قد و قواره ای مشابه با سایر احزاب برخوردار باشند.

این واقعیتی است که هم از نظر سیاسی و هم از نظر تاریخ احزاب، عقل سیاسی چنین پدیده ای را نمی پذیرد.

  وی افزود: تصور برخی از دوستان این است که شورای عالی سیاستگذاری شبیه به مجلس است که نماینده تهران با سه میلیون رای همان جایگاهی را داشته باشد که یک نماینده که از یک شهر کوچک با هشت هزار رای آمده؛ کار تشکیلات با کار پارلمان متفاوت است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: بعضی از دوستان ما این واقعیت را نمی خواهند بپذیرند که برخی احزاب جریان اصلاحات،  احزاب فراگیر هستند و در انتخابات سال های اخیر بار تشکیلات و بار مالی انتخابات عمدتا بر دوش اینها بوده است؛ چه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکانیزم اصلاح طلبان «پول» بده، «سهم » بگیر

مکانیزم اصلاح طلبان «پول» بده، «سهم » بگیر