مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 13:052018-08-18بين الملل

فرستاده دبیرکل سازمان ملل به افغانستان با مقام قطری در دوحه دیدار کرد


فرستاده ویژه وزیر امور خارجه قطر در جریان دیدار با فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به افغانستان به بررسی تحولات افغانستان و تلاش ها برای برقراری صلح در این کشور پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه قطری الوطن، مطلق بن ماجد القحطانی، فرستاده ویژه وزیر امور خارجه قطر با تادامیچی یاماموتو، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در افغانستان که در حال حاضر در دوحه به سر می برد، دیدار کرد.

دو طرف در جریان این دیدار درخصوص تلاش های میانجیگرانه دوحه و نزدیک کردن دیدگاه های طرف های مربوطه در یکی از خطرناکترین بحران های منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در جریان این دیدار دو طرف به بررسی تحولات افغانستان، تلاش ها برای برقراری صلح در این کشور و نیز تقویت چشم اندازهای همکاری مشترک پرداختند.

القحطانی در جریان این دیدار بر تداوم تلاش های دوحه در راستای ایجاد راهکار مسالمت آمیز برای بحران افغانستان تاکید و اعلام کرد: راه حل نظامی ای برای این بحران وجود ندارد.

وی همچنین بر ضرورت تقویت هماهنگی بین المللی و منطقه ای برای تحقق صلح در افغانستان تاکید کرد.

در همین راستا، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به افغانستان تلاش های دولت قطر در راستای برقراری صلح در کابل، توقف آتش بس میان دولت افغانستان و جنبش طالبان را ستود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرستاده دبیرکل سازمان ملل به افغانستان با مقام قطری در دوحه دیدار کرد

فرستاده دبیرکل سازمان ملل به افغانستان با مقام قطری در دوحه دیدار کرد