مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 12:052018-08-18ورزشي

رضا یزدانی به دعوت خادم چراغ سبز نشان می دهد؟


رضا یزدانی چهره شاخص و محبوب کشتی ایران از سوی کادر فنی تیم ملی برای حضور در تورنمنت روسیه دعوت شده اما مشخص نیست وی پس از 2 سال دوری از میادین برنامه ای برای حضور در تیم ملی دارد یا خیر؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا یزدانی چهره شاخص کشتی ایران و دارنده 2 مدال طلای جهان با وجود مصدومیت شدید و با آشیل پاره پای راست عازم المپیک ریو شد اما علی رغم تلاش زیاد نتوانست به مدال برسد تا برای دومین مرتبه مصدومیت مانع او برای رسیدن به مدال المپیک شود.

یزدانی پس از المپیک 2016 ریو سرانجام با وسواس و حساسیت زیاد پس از ماه ها اسفند ماه سال 95 در آلمان و زیر نظر تیم پزشکی متخصص پای خود را جراحی کرد.

او پس از چند ماه آرام آرام تمریناتش را از سر گرفت و طبق قانون فرایند انتخابی برای اینکه بتواند شانس رسیدن به دوبنده تیم ملی را در مرحله نهایی داشته باشد باید در مرحله نخست انتخابی تیم ملی که فروردین ماه امسال برگزار شد، شرکت می کرد اما بدلیل دوری از شرایط ایده آل و برخی مشکلات دیگر قید حضور در این رقابت ها را زد.

در حالیکه یزدانی این انتظار را داشت مجوز حضور او در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی صادر شود، شورای فنی به او و برخی دیگر از کشتی گیران صاحب نام که فاقد سهمیه بودند برای حضور در مرحله نهایی انتخابی مجوز نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا یزدانی به دعوت خادم چراغ سبز نشان می دهد؟

رضا یزدانی به دعوت خادم چراغ سبز نشان می دهد؟