مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 11:462018-08-18ورزشي

بازی مقابل سایپا 6امتیازی بود/ تراکتورسازی تیم بزرگی است


در بازی حساسی موفق شدیم 3 امتیاز بازی دست یابیم.

- اشکان دژاگه در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: دیدار تراکتورسازی با سایپا بازی مهم و حساسی بود و خوشحالم که توانستیم به 3 امتیاز این بازی دست یابیم.

وی افزود: جدال با سایپا بازی 6 امتیازی بود و این برد روحیه تیم را نیز بالا برده و توانستیم هواداران تراکتورسازی را خشنود ساخته و به برد با ارزشی دست یابیم.

اشکان دژاگه در مورد انتخاب تیم تراکتورسازی در فصل جدید گفت: دلایل زیادی دارد که من تیم تراکتورسازی را انتخاب کردم و تراکتورسازی تیمی بزرگ است که هواداران بی شماری دارد، یکی از در علت های پیوستنم به تراکتورسازی حضور آقای شجاعی در این تیم بود، ضمن اینکه صحبت های بسیار خوبی را آقای زنوزی داشتیم و در نهایت تصمیم گرفتم پیراهن تیم تراکتورسازی را بر تن کنم و بابت حضورم در این تیم افتخار می کنم.

وی افزود: در تیم تراکتورسازی همه چیز از نو شروع شده و مالک و مدیریت جدید، سرمربی و بازیکنان جدید بوده و این تیم برای مدعی شدن زمان می خواهد و نباید از الان در مورد قهرمانی تراکتورسازی صحبت کرد.

دژاگه تصریح کرد: برای قهرمانی و موفقیت باید صبر کرد و  زمانی که من در آلمان بودم در سال اول کسی روی تیم وولفسبورگ حساب باز نمی کرد و در سال دوم موفق به قهرمانی شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی مقابل سایپا 6امتیازی بود/ تراکتورسازی تیم بزرگی است

بازی مقابل سایپا 6امتیازی بود/ تراکتورسازی تیم بزرگی است