مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 10:462018-08-18دانش

کمپین «امضای ما تضمین است» در دانشگاه امیرکبیر راه اندازی شد


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اعلام کرد: کمپین «امضای ما تضمین است» به منظور مطالبه از رییس جمهور برای مذاکره با ما جوانان و دانشجویان دلسوز و دلواپس کشور و مردم ایران راه اندازی شد.

- کمپین امضای ما تضمین است در دانشگاه امیرکبیر راه اندازی شد انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اعلام کرد: کمپین امضای ما تضمین است به منظور مطالبه از رییس جمهور برای مذاکره با ما جوانان و دانشجویان دلسوز و دلواپس کشور و مردم ایران راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با صدور بیانیه ای از راه اندازی کمپین امضای ما تضمین است خبر داد و اعلام کرد: کمپین امضای ما تضمین است به منظور مطالبه از رییس جمهور برای مذاکره با ما جوانان و دانشجویان دلسوز و دلواپس کشور و مردم ایران در دانشگاه امیر کبیر راه اندازی شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: در روز هایی که مردم از مشکلات اقتصادی گله مندند و متاسفانه عمل جدی ، تخصصی و سریع از سوی مسئولین به چشم نمی خورد، بر آن شدیم تا به کمک مسئولین شتافته و آنها را به گره گشایی از مشکلات مردم واداریم.

امضای ما تضمین است کمپینی ست برای مطالبه از رییس جمهور محترم کشورمان، آقای دکتر روحانی، به عنوان اجرایی ترین مسئول کشور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین «امضای ما تضمین است» در دانشگاه امیرکبیر راه اندازی شد

کمپین «امضای ما تضمین است» در دانشگاه امیرکبیر راه اندازی شد