مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 10:102018-08-18اجتماعي

برگزاری مرحله پایانی سنجش شایستگی حرفه ای مدیران مدارس از 29 مرداد


معاون برنامه ریزی آموزش مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مرحله پایانی فرایند سنجش و ارزیابی شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس از 29 مرداد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریبرز حمیدی در این باره اظهار کرد: مرحله پایانی فرآیند سنجش و ارزیابی شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس درکانون های ارزیابی تعیین شده شهر تهران از روز دوشنبه مورخ 29 مرداد و در استان های البرز و شهرستان های استان تهران از روز شنبه سوم شهریور در بازه زمانی 8 صبح تا 18 بعدازظهر به صورت همزمان آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله هر یک از مدیران مدارس ضمن حضور در کانون ارزیابی ، به وسیله ابزارهای متنوعی از قبیل نامه های اداری، مطالعه موردی، سوال تشریحی، کارگروهی، مذاکره گروهی، ایفای نقش، جست وجوی اطلاعات و تصمیم گیری، مشاهده ­رفتار، مصاحبه توسط ارزیابان مجرب و متخصص مورد ارزیابی حرفه ای و تخصصی قرار خواهند گرفت و نتایج ارزیابی هم در فرم های ویژه توسط ارزیابان ثبت خواهد شد.

حمیدی تاکید کرد: اطلاع رسانی به موقع به مدیران مدارس به منظور حضور فعال در کانون ارزیابی و آگاهی آنان از فرآیند سنجش شایستگی حرفه ای توسط مسئولین استانی دارای اهمیت خاصی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله پایانی سنجش شایستگی حرفه ای مدیران مدارس از 29 مرداد

برگزاری مرحله پایانی سنجش شایستگی حرفه ای مدیران مدارس از 29 مرداد