مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 10:062018-08-18فرهنگي

بازدید روزانه از جشنواره ملی آش ایرانی از 130 هزار نفر گذشت


مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: میانگین بازدید روزانه از جشنواره ملی آش ایرانی از 130 هزار نفر گذشت که خود یک رکورد محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ یحیی رحمتی جمعه شب در مراسم اختتامیه جشنواره ملی آش ایرانی اظهار کرد: سیزدهمین دوره جشنواره ملی آش ایرانی از 22 تا 26 مردادماه برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی آش ایرانی در چهار بخش گفت: پخت و فروش آش های محلی؛ رقابت در بخش پخت آش های محلی 50 گروه حضور داشتند.

وی با اشاره به برگزاری 160 غرفه صنایع دستی از 31 استان کشور افزود: در این غرفه ها کالاها و تولیدات ارزشمند صنایع دستی به نام سال کالای ایرانی عرضه شد تا از آن حمایت شده باشد.

رحمتی همچنین به برپایی 10 سیاه چادر در این جشنواره اشاره کرد و گفت: روزانه برای بیش از 50 هزار نفر آش طبخ و سرو شد که رقم قابل توجهی است.

مدیرکل میراث فرهنگی؛ صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: همچنین میانگین بازدید روزانه از جشنواره ملی آش ایرانی از 130 هزار نفر گذشت که خود یک رکورد محسوب می شود؛ که به لحاظ تعداد زنجان در این زمینه رکوردار شد.

وی همچنین به ورود روزانه تورهای گردشگری به زنجان اشاره کرد و افزود: اتوبوس هایی که در پارکینگ جشنواره حضور داشت؛ شامل 160 گروه وارد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید روزانه از جشنواره ملی آش ایرانی از 130 هزار نفر گذشت

بازدید روزانه از جشنواره ملی آش ایرانی از 130 هزار نفر گذشت