مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 09:562018-08-18بين الملل

کرملین شایعات درباره نظر پوتین راجع به حضور ایران در سوریه را تکذیب کرد


سخنگوی کاخ کرملین بطور ضمنی خبر برخی رسانه ها در مورد موافق بودن رییس جمهوری روسیه با دیدگاه دونالد ترامپ در باره لزوم خروج ایران از سوریه را تکذیب کرده و از تفسیر این مسئله خودداری نمود.

- سخنگوی کاخ کرملین بطور ضمنی خبر برخی رسانه ها در مورد موافق بودن رییس جمهوری روسیه با دیدگاه دونالد ترامپ در باره لزوم خروج ایران از سوریه را تکذیب کرده و از تفسیر این مسئله خودداری نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری تاس ، دمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در تفسیر خبر برخی رسانه های گروهی اعلام کرد که کاخ کرملین این خبر منتشر شده که ظاهراً ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در آخرین دیدار خود با دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در هلسینکی از لزوم خروج ایران از سوریه حمایت کرده را تفسیر نمی کند.

پسکوف در جمع خبرنگاران گفت: هیچ تفسیری در رابطه با این مسئله نخواهیم داشت.

پیش از این هر آنچه که درباره محتوای مذاکرات سران روسیه و آمریکا در هلسینکی لازم بوده اعلام کرده ایم و دیگر نیازی نمی بینیم که چیز بیشتری به آن اضافه کنیم.

پیش از این، برخی رسانه های گروهی به نقل از منابع خبری خود اعلام کرده بودند که گویا پوتین با ترامپ در این باره موافق است که حضور ایران در سوریه باید متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین شایعات درباره نظر پوتین راجع به حضور ایران در سوریه را تکذیب کرد

کرملین شایعات درباره نظر پوتین راجع به حضور ایران در سوریه را تکذیب کرد