مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 09:302018-08-18دانش

شرط جدید برای اعضای هیات علمی دانشگاه ها


معاون پژوهشی وزارت علوم از الزام اعضای هیات علمی جوان دانشگاه ها برای گذراندن دوره های تخصصی شش ماهه از سال 98 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود برومند در نشست معاونان پژوهشی دانشگاه های کشور که امروز در وزارت علوم برگزار شد، با بیان اینکه از سال 98 اعضای هیات علمی جوان کشور باید شش ماه دوره های تخصصی مربوط به دروسی که خوانده اند را بگذرانند، گفت: این دوره ها به صورت نیمه وقت و تمام وقت خواهد بود و برای شرایط استخدامی این افراد الزام آور است.

معاون پژوهشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: طرح فوق برای دیگر اعضای هیات علمی به صورت اختیاری خواهد بود و امتیاز مثبت برای آنها خواهد داشت.

وی با اشاره به اجرای طرح ساز و کار اختصاص بودجه های پژوهشی در وزارت علوم، اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه این طرح اجرا می شود، در واقع این طرح در تمامی حوزه ها از جمله علوم انسانی، فنی و مهندسی و هنر نیازهای کشور را به صورت فراخوان اعلام می کند و اعضای هیات علمی برای رفع این نیازها گرنت علمی دریافت خواهند کرد.

معاون پژوهشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: طی چهار هفته آینده اولین ویرایش طرح فوق به دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ارسال خواهد شد.

تمرکز بخش پژوهش بر مشکلات زیست محیطی به گفته وی، موضوع توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری از برنامه های معاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط جدید برای اعضای هیات علمی دانشگاه ها

شرط جدید برای اعضای هیات علمی دانشگاه ها