مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 09:052018-08-18بين الملل

تایوان برای مقابله با توسعه نظامی چین توان موشکی خود را ارتقا داده است


کارشناسان دفاعی می گویند، تایوان با توسعه موشک ها و رادارهای رهگیر در حال افزایش توان موشکی خود برای رویارویی با برنامه تقویت تسلیحاتی چین است تا بتواند برتری نظامی پکن بر این جزیره خودمختار را کاهش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، تحلیلگران می گویند از زمان آغاز ریاست جمهوری تسای اینگ-ون در سال 2016، تایوان یک سری موشک جدید مستقر کرده، موشک هایی را ارتقا داده و تولید یک موشک را سرعت داده است که تازه ترین نشانه از چگونگی مدیریت بحث تهدید نظامی چین از سوی تایوان است که خطر رویارویی مسلحانه را افزایش می دهد.

شی جینپینگ، رییس جمهوری چین موضعی سرسختانه علیه حامیان استقلال این جزیره خودمختار دارد و کشتی های جنگی، بمب افکن ها و جنگنده هایی را برای ماموریت های آموزشی و قدرتنمایی در این جزیره اعزام می کند.

الکساندر هوآنگ، پروفسور مطالعات استراتژیک در دانشگاه تمکانگ در تایوان می گوید، در حالی که پکن برتری نظامی ویژه و روزافزونی دارد، سامانه های موشکی تایوان شانس شکست چین در جنگ نامتقارن را افزایش می دهند.

این اصطلاح به مقاومت موثر دشمن با قدرت شلیک هدفمند به جای نیروی غالب اشاره دارد.

هوآنگ افزود: تایوان با منابعی محدود تنها می تواند در این حوزه که نوعی مزیت نامتقارن ایجاد می کند، سرمایه گذاری کند و می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایوان برای مقابله با توسعه نظامی چین توان موشکی خود را ارتقا داده است

تایوان برای مقابله با توسعه نظامی چین توان موشکی خود را ارتقا داده است