مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 08:152018-08-18بين الملل

تمرین جدی فضاوردان روس برای پرواز با ناو کیهانی فدراتسیا +تصاویر


سازمان فضایی روسیه(Roskosmos) از طریق مرکز آموزشی گاگارین واقع در شهرک ستاره ای(محل زندگی و آموزش فضانوردان روسیه) و با کمک شرکت فناوری های فضایی انرگیا(Energia), آموزش هایی جدی برای فضانوردان آینده در چارچوب ناو کیهانی فدراتسیا(Federatsiya) را .

- تمرین جدی فضاوردان روس برای پرواز با ناو کیهانی "فدراتسیا"+تصاویر سازمان فضایی روسیه(Roskosmos) از طریق مرکز آموزشی گاگارین واقع در شهرک ستاره ای(محل زندگی و آموزش فضانوردان روسیه) و با کمک شرکت فناوری های فضایی انرگیا(Energia), آموزش هایی جدی برای فضانوردان آینده در چارچوب ناو کیهانی فدراتسیا(Federatsiya) را به اجرا درآورده که این نشانگر عزم جزم این سازمان برای راه اندازی ناو سرنشین دار جدید روسیه طی سال های اولیه دهه بعدی میلادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری راگوزین(Dmitry Rogozin) از سازمان فضایی روسیه می گوید از این پس فضانوردان جوان روسیه که باید در پروازهای آتی نقش آفرین باشند نه فقط در سفینه سایوز بلکه در ناو کیهانی فدراتسیا هم باید آموزش ببینند.

برای رسیدن به این خواسته از چند ماه قبل و به دنبال تصویب نهایی سامانه های فدراتسیا, شرکت فناوری های فضایی انرگیا ماموریت یافت نمونه آموزشی و شبیه ساز(Simulator) دقیق این ناو را بسازد تا فضانوردان جوان در آن تمرین و تعلیم خود را با نظارت کیهان نوردان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین جدی فضاوردان روس برای پرواز با ناو کیهانی فدراتسیا +تصاویر

تمرین جدی فضاوردان روس برای پرواز با ناو کیهانی فدراتسیا +تصاویر