مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 08:112018-08-18ورزشي

143 روز تا اولین بازی/ ایران، بلاتکلیف ترین مدعی جـام ملت هـا


در شرایطی که کمتر از 5 ماه تا آغاز جام ملت های آسیا 2019 باقی مانده، هنوز تکلیف کادرفنی تیم ملی ایران مشخص نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی ایران این روزها پس از 7 سال و خرده ای کار با کارلوس کی روش، بلاتکلیف ترین روزهایش را سپری می کند.

موفقیت در جام جهانی و ثبات در نتایج خوب سبب شد تا اهالی فوتبال امیدوار به طلسم شکنی در جام ملت ها شوند اما روشن نشدن سرنوشت کادرفنی تیم ملی باعث شده تا یوزها وضعیت نامشخصی را در آستانه جام ملت های آسیا داشته باشند.

این در شرایطی است که تمام مدعیان قهرمانی سرمربی شان برای این مسابقات را انتخاب کرده اند و از بین تیم هایی که احتمالا در 8 تیم برتر جای خواهند داشت، فقط ایران در بلاتکلیفی به سر می برد.

پس از موفقیت در جام جهانی با کارلوس کی روش و کسب 4 امتیاز در گروه مرگ، مسئولان ورزش ایران و فدراسیون فوتبال از تداوم همکاری با این سرمربی پرتغالی سخن گفتند و فوتبال دوستان حداقل خیالشان از ثبات در راس کادرفنی، راحت شد اما هرچه زمان گذشت، ایران و کی روش به خط پایان نزدیک شدند و حالا علی رغم تاکید برخی مقامات ورزشی از جمله داورزنی بر تمدید با کارلوس، مشخص نیست که سرمربی سابق رئال مادرید بار دیگر در تیم ملی ایران خواهد ماند یا خیر؟ علاوه بر ابهام در سرنوشت کارلوس کی روش، به نظر می رسد ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

143 روز تا اولین بازی/ ایران، بلاتکلیف ترین مدعی جـام ملت هـا

143 روز تا اولین بازی/ ایران، بلاتکلیف ترین مدعی جـام ملت هـا