مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 مرداد 1397 ساعت 06:302018-08-18سياسي

برای جذب افراد بازمانده از تحصیل در خاش محدودیتی وجود ندارد


معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان خاش گفت: برای جذب افراد بازمانده از تحصیل در این شهرستان هیچ محدودیتی وجود ندارد و تمام دستگاهها ملزم برای رفع مشکلات این قشر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محمد احمدی بولاغ در نشست بررسی مشکلات افراد بازمانده از تحصیل شهرستان خاش تاکید کرد: تا اردیبهشت ماه امسال برای جذب 1450 فرد بازمانده از تحصیل اقدامات لازم صورت گرفته ولی محدودیتی برای پوشش قرار دادن این افراد نیست .

وی اظهار کرد: از ظرفیت علما و امامان جمعه و جماعات و معتمدان و ریش سفیدان و شوراها و دهیاران باید به نحو شایسته بهره گرفته شود تا افراد بازمانده از تحصیل مورد حمایت قرار گیرند .

احمدی ادامه داد: آموزش و پرورش و سایر دستگاهها در این حوزه پای کار هستند و قطعا تلاش خواهد شد، اقدامات مطلوبی برای حمایت از افراد بازمانده از تحصیل و از جمله دختران صورت گیرد .

معاون فرماندار خاش افزود: بسیاری از خیران برای کمک به دانش آموزان بازمانده از تحصیل و اقشار نیازمند اعلام آمادگی کرده اند، لذا امیدواریم با همکاری این عزیزان بتوانیم جامعه هدف خوبی را مورد حمایت قرار بدهیم و جامعه به پویایی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای جذب افراد بازمانده از تحصیل در خاش محدودیتی وجود ندارد

برای جذب افراد بازمانده از تحصیل در خاش محدودیتی وجود ندارد