مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 17:302018-08-17فرهنگي

خیلی سخت است که 70 سال در اوج باشی


عزت الله انتظامی از آن دسته هنرمندانی بود که وجهه هنری، شخصیت هنری و مسئولیت اجتماعی خود را هیچگاه فراموش نکرد و به ارزان فروشی و بازاری که مدتی است گلوی جامعه هنری ایران را می فشارد، - دچار نشد.

محمدعلی باشه آهنگر - کارگردان سینما - در گفت وگو با ایسنا ـ منطقه خوزستان با ابراز همدردی با خانواده مرحوم انتظامی، اظهار کرد: خیلی سخت است که یک بازیگر در تمام طول فعالیت هنری خود به مدت 70 سال در قله اوج و افتخار قرار بگیرد.

این کارگردان خوزستانی با اشاره به دوران ارزشمند فعالیت مرحوم انتظامی، گفت: بسیاری از هنرمندان در دوران فعالیت خود قدر موقعیتشان را نمی دانند و گاهی مجبور به ارزان فروشی می شوند اما عزت الله انتظامی از آن دسته هنرمندانی بود که وجهه هنری، شخصیت هنری و مسئولیت اجتماعی خود را هیچگاه فراموش نکرد و دچار ارزان فروشی و بازاری که مدتی است گلو جامعه هنری ایران را می فشارد، نشد.

نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی سرو زیر آب درباره ویژگی های شخصیتی انتظامی یادآور شد: مهم ترین ویژگی عزت الله انتظامی بزرگ شخصیت واقعی او ورای دنیای بازیگری است؛ چنان که گاهی در گفتگوهای فرهنگی و هنری از شخصیت بازیگری آقای انتظامی در مرحله دوم نام برده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیلی سخت است که 70 سال در اوج باشی

خیلی سخت است که 70 سال در اوج باشی