مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 16:162018-08-17سياسي

برخورد جدی با مفسدان درخواست همه مردم ازمسؤولین


بیشتر خطبه های ائمه جمعه این هفته حول محور مشکلات و مسائل اقتصادی و راهکارهای حل این مشکل بود، بررسی برجام و بدعهدی آمریکا، بازخوانی مواضع رهبر انقلاب در خصوص بدعهدی های امریکا و درخواست از مسؤولین برای برخورد با مفسدین از محور های اصلی صحبت ائمه جمعه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسردبیری استان های خبرگزاری فارس، خطبه های این هفته نماز جمعه (26 مرداد تیرماه) با حضور مردم ملت مدار و انقلابی ایران در سرتاسر ایران اسلامی با شکوه و عظمت برگزار شد.

بیشتر خطبه های ائمه جمعه حول محور مشکلات و مسائل اقتصادی و راهکارهای حل این مشکل بود، بررسی برجام و بدعهدی آمریکا، بازخوانی مواضع رهبر انقلاب در خصوص بدعهدی های امریکا و درخواست از مسؤولین برای برخورد با مفسدین از محور های اصلی صحبت ائمه جماعات بود.

  دولت با گران فروشی و احتکار مقابله کند امام جمعه موقت قزوین گفت: امروز در این شرایط سخت اقتصادی لازم است تا دولت قیمت کالاهای مورد نیاز مردم را همواره کنترل کرده و با گران فروشی و احتکار برخورد جدی کند.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: در ادامه راه چون به رهنمود امام گوش نکردیم به دام بنی صدر افتادیم، شهدای ارزشمندی چون شهید بهشتی و رجایی را تقدیم کردیم و بیش از یک هزار شهید ترور تقدیم انقلاب شد اما در جنگ و توطئه های دشمنان پیروز شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با مفسدان درخواست همه مردم ازمسؤولین

برخورد جدی با مفسدان درخواست همه مردم ازمسؤولین