مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1397 ساعت 15:262018-08-17سياسي

کاغذ جزو کالاهای اساسی قرار گرفت


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه کارهای متعددی برای کنترل بازار چاپ و نشر انجام شده است، گفت: به همین منظور جلسه ای با اصحاب چاپ و نشریات برگزار شد و کاغذ جزو کالاهای اساسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید عباس صالحی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نگاه مورد توجه در وزارتخانه نگاه توسعه عدالت فرهنگی در کشور است.

  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه باید بتوان از امکانات و خلاقیت هنرمندان شهرستانی استفاده کرد، افزود: سفرهای استانی یکی از این راهکارهای این رویکرد است.

  وی با اشاره به ویژگی های استان زنجان عنوان کرد: سفر به زنجان برای بنده یک فرصت مغتنم بود و انعقاد تفاهم نامه با استانداری کمکی برای داشتن نگاه جامع برای حمایت و بهره گیری از فرصت های استان است.

  صالحی با اشاره به ایام حضور در استان زنجان عنوان کرد: در دوره جدید فکر جدی برای فعال سازی شورای فرهنگ عمومی در دستور کار قرار دارد.

  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر استان زنجان اظهار کرد: این نشست ها فرصت مناسبی برای گفت وگو برای دریافت اطلاعات از سوی اصحاب فرهنگ و هنر در بستری مناسب فراهم می کند تا موجب افزایش اعتماد و کاهش سوءتفاهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاغذ جزو کالاهای اساسی قرار گرفت

کاغذ جزو کالاهای اساسی قرار گرفت